Suorituskykytestissä Elder Scrolls V: Skyrim
Artikkelin kirjoittaja: Panu Roivas | 3 kommenttia
Ultra, 4xMSAA ja Transparent/Adaptive AA
Jos et pidä FXAA:n sumeasta kuvasta, Nvidian Transparency AA tai AMD:n Adaptive antialiasing ovat vaihtoehtoja läpinäkyvien tekstuurien sahalaitojen poistoon.
Tekniikat ovat samankaltaisia, mutta niissä on pieniä kuvanlaatueroja ja ne rasittavat kortteja eri tavalla. Nvidian TrSSAA aiheuttaa isomman rasituksen kortille, mutta sen laatu on parempi erityisesti liikkuvaa kuvaa katsottaessa.
Vain nopeimmat kortit kuten Radeon HD 6970, GeForce GTX 570 ja GTX 460 SLI ovat riittäviä näille asetuksille.
kommenttia 3
Käyttöliittymä on suoraan sanottuna paska PC:llä.
2500K / Asus P8Z68-V / MSI TwinFrozr GTX 580 / G.Skill RipJaws 1600 2x4GB / Samsung Spinpoint F3 1Tb / Windows 8 64 bit
Konsolit sais heivata hiiteen koko pcpeli alalta ja suunnitella omat pilipali pelit niille joita ei tulisi pclle
-Reko
@RekookeR
Totta, +1 tästä.
2500K / Asus P8Z68-V / MSI TwinFrozr GTX 580 / G.Skill RipJaws 1600 2x4GB / Samsung Spinpoint F3 1Tb / Windows 8 64 bit