Pian on jälleen maailman kalleimpien mainossekuntien aika. Super Bowl -mainoksiin lyödään miljoonakaupalla rahaa, mutta myös mainosten sisältö usein puhuttaa.
Yksi historian merkittävimmistä mainoksista onkin Applen vuonna 1984 julkaistu Super Bowl -mainos, jossa tietokonemarkkinoita käsiteltiin Orwellin 1984-nimeä kantavan kirjan avulla. Motorola on päättänytkin hyväksikäyttää Applen mainoksen tunnettuutta heitä itseään vastaan.
Motorola julkaisi eilen trailerin mainokselleen, joka näytetään siis sunnuntain ja maanantain välisenä yönä Super Bowl -tapahtuman mainoskatkolla. Iskulauseella "2011 looks a lot like 1984" varustettu Goodbye 1984 -mainos piikittelee Applea heidän omilla aseillaan. Mainoksessa ehdotetaan, että aika on tullut valinnanvapaudelle, jolla viitataan Apple iPadin tulevaan kilpailijaan, Motorola Xoom -tablettiin.
Yksi historian merkittävimmistä mainoksista onkin Applen vuonna 1984 julkaistu Super Bowl -mainos, jossa tietokonemarkkinoita käsiteltiin Orwellin 1984-nimeä kantavan kirjan avulla. Motorola on päättänytkin hyväksikäyttää Applen mainoksen tunnettuutta heitä itseään vastaan.
Motorola julkaisi eilen trailerin mainokselleen, joka näytetään siis sunnuntain ja maanantain välisenä yönä Super Bowl -tapahtuman mainoskatkolla. Iskulauseella "2011 looks a lot like 1984" varustettu Goodbye 1984 -mainos piikittelee Applea heidän omilla aseillaan. Mainoksessa ehdotetaan, että aika on tullut valinnanvapaudelle, jolla viitataan Apple iPadin tulevaan kilpailijaan, Motorola Xoom -tablettiin.
4 kommenttia
Dedbet