Vähävirtaista pelaamista: AMD E-350 vs. Intel Atom D525 ja Ion 2
Artikkelin kirjoittaja: Teemu Laitila | 4 kommenttia
Testitulokset: Bulletstorm
Grafiikka näyttää hyvältä vielä alimmallakin tasolla ja peli on jo lähellä pelattavaa 1024x600 resoluutiolla. Silti peli hidastelee paikoitellen huomattavasti, mikä häiritsee pelikokemusta. Hidastelut saattavat johtua liian vähäisestä muistimäärästä. Peli kuitenkin tuntuu pelatessa paremmalta kuin mitä numeroiden perusteella voisi olettaa ja FPS-lukemien tarkkailu pelin aikana paljastaa, että mininopeudet ovat suuren osan ajasta lähellä keskimääräistä FPS-nopeutta. Silti peli ei ole erityisen nautittava näillä kokoonpanoilla.
Tuomio:
Bulletstorm ei ole pelattavissa näillä alustoilla.
kommenttia 4
"Unreal Tournament
Kehittäjä Epic Games, Digital Extremes
Julkaisija GT Interactive
Pelimoottori Unreal Engine
Julkaisupäivä 30. marraskuuta, 1999
Lajityyppi FPS"
-Wikipedia
Tämä oli kyllä mielenkiintoinen testi! Itse ainakin löysin tästä paljon apua, oman HTPC:n kokoamiseen... Ois kiva tietää kuinka paljon tuo peliteho lisääntyy erillisellä näytönohjaimella?
Tosiaan iha hyvä välillä testailla tällastakin.
Tietääpähän vähän, että mihin noista ihan halvimmista systeemeistä on.
AMD:kin saanut kunnon setin aikaan, kun näyttää intel+nvidia liitos jäävän pääasiassa jalkoihin.
@2 Veikkaisin, ettei erillinen näyttis tuo pelitehoo juuri yhtään lisää, koska jo näissä testeissä näytti prossu olevan monesti se rajottava tekijä.
Asus P8P67 EVO // i7-2600K // PNY GTX580 + Accelero Xtreme Plus // 2x4GB 1333DDR3 // Kingston SSD 64GB + 1TB F3 + 2TB Caviar Green // Seasonic 750W