GeForce GTX 480 uusintakatsaus: 3-Way SLI, 3D Vision, ja melu
Artikkelin kirjoittaja: Panu Roivas | 0 kommenttia
Testilaitteisto ja ohjelmistot
Testilaitteisto |
|
---|---|
Suoritin |
Intel Core i7-930 (Bloomfield) 2.8 GHz, 4.8 GT/s, 8MB L3 Cache, power-saving settings enabled. Ylikellotettu 3.33 GHz (21 x 160 MHz), Turbo Boost enabled |
Emolevy |
MSI Eclipse Plus (LGA 1366) X58/ICH10, BIOS 1.0 |
Muisti |
Crucial Ballistix Tracer (3 x 2GB) DDR3-1333 7-7-7-24 |
Kiintolevy |
Intel SSDSA2MH160G2C1 160GB SATA 3 Gb/s |
Näytönohjaimet | MSI N480GTX-M2D15 GeForce GTX 480 1.5GB (1x, 2x, 3x) |
ATI Radeon HD 5870 1GB (1x, 2x) |
|
Virtalähde |
Enermax MODU87+ 800W |
CPU-jäähdytin |
Intel DBX-B Thermal Solution |
Ohjelmat ja Ajurit |
|
Käyttöjärjestelmä |
Microsoft Windows 7 Ultimate x64 |
DirectX |
DirectX 11 |
Piirisarja |
Intel INF Chipset Update Utility 9.1.1.1019 |
Näytönohjain |
Nvidia GeForce 197.41 |
AMD Catalyst 10.4 |
Kuten mainitsimme, Cooler Master ja MSI auttoivat meitä lähettämällä "suositellut" kotelon, emolevyn kahdella x16-paikalla ja kolmannen GeForce GTX 480 testejämme varten. Tahdoin myös tuoda esiin Enermaxin MODU87+ -virtalähteen tässä.
Tiesin että tämä 800W 80 PLUS Gold -virtalähde olisi sopiva yhdistelmä kahdelle GeForce GTX 480 -kortille, mutta en uskonut sen riittävän kolmelle kortille. Huolimatta virtalukemista jotka hipoivat 900W seinästä, virtalähde teki työnsä asiallisesti eikä koskaan toiminut epävakaasti täydessä HAF 932 -kotelossa.
Pelit |
|
---|---|
Crysis |
Very High Quality Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, vsync off, 1680x1050 / 1900x1200 / 2560x1600, DirectX 10, Patch 1.2.1, 64-bit executable |
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat |
Extreme Quality Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, vsync off, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, DX11 Rendering, Tessellation Enabled, HDAO, Benchmark Tool |
Call of Duty: Modern Warfare 2 |
Ultra High Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Second Sun, 45 second sequence, FRAPS |
DiRT 2 |
Ultra High Settings, No AA / No AF, 4xAA / No AF, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Custom Tom's Hardware benchmark script, DirectX 11 Rendering |
Metro 2033 |
High Quality Settings, AAA / No AF, 4x MSAA / No AF, vsync off, PhysX off, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Chapter 1: Chase, 150 second sequence, FRAPS, DirectX 11 (Tess. and DoF Filter Enabled). |
Just Cause 2 |
Highest Quality Settings, No AA / 16xAF, 4xAA / 16xAF, vsync off, 1680x1050 / 1920x1200 / 2560x1600, Desert Sunrise benchmark, Steam Version, Nvidia cards: Bokeh filter and GPU Water enabled |
Kommentoi artikkelia
Kirjaudu sisään